close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
Ever want to impress your boss or that special someone?

Learn the basics of wine tasting from glassware to history to tasting techniques in this online course. This is a course you're sure to enjoy!
From our sponsors
Re: [問題] 台灣benefit有賣這支很像染眉膏的東西嗎
Nov 11th 2013, 17:35, by pearlietoles

作者pearlietoles (小星)

看板MakeUp

標題Re: [問題] 台灣benefit有賣這支很像染眉膏的東西嗎

時間Mon Nov 11 17:35:16 2013

我朋友剛從國外回來就有帶了一支benefit的還我美眉膏給我 之前我是沒看過類似的產品啦! 所以這應該算是我的初體驗XD 我覺得它一邊刷就可以感覺到有細小的纖維附在眉毛上 但是那種感覺倒不像睫毛膏那樣 會一下子就讓眉毛變得很濃密 它看起來還蠻自然的 有點類似自己天生的眉毛一樣 而且我覺得這款很適合給還不太會化眉毛的新手 只要稍微加強眉毛較稀疏的部分 這樣化起來就還蠻自然了 ※ 引述《emiliadefazi (小暗兒)》之銘言: : 剛在youtube亂逛看到一個benefit的影片 : http://ppt.cc/eupJ : 然後就默默被裡面用的那支像是染眉膏的東西吸引了... : 刷完以後感覺眉毛有變多 好像很厲害!! : 有人知道這台灣買不買得到嗎? : 還有我到現在還是不知道它是不是染眉膏欸... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.164.19.155

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    iwuisj 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()