close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Shop Best Buy

Find this week's deals in computers, cameras, phones, and more! Choose store pick up or other shipment options.
From our sponsors
Re: [心情] 女友寫給我的一封信
Dec 17th 2013, 12:44, by J9041094

作者J9041094 (環遊小世界)

看板Boy-Girl

標題Re: [心情] 女友寫給我的一封信

時間Tue Dec 17 12:44:56 2013

昨天剛好是分手滿三個月... 看完這篇文章有感而發來回個文... 知道前女友會上這個板也不打算隱匿ID了 看完文章後 原因可能在結婚這部分 女生對於結婚這事情想得會比較多 這是一輩子的事情 在於她的內心會去思考 女生會去想 事業有成的另一半 她是否能相配 會被認為是只能靠老公的 或許她有自己的事業心與獨立感 我就是因為這點而分手 女友今年剛畢業 從大2開始認識 那時我已工作五年 本以為可以一直走下去 我有穩定的工作 收入 大4時叫她以學業為重 別去打工 所有開銷我支付 結婚所需要的 房子車子存款都有準備了 最後卻敵不過她想獨立的事業心 她不想成為依附我 被人家說她只會靠男生 我也曾經對她說過 她可以去做想做的事情 家用部份不必她擔心 這樣最後還是以和平分手 沒有所謂的第三者 原Po你就放手吧 這樣對彼此會好一點 如果妳有看到 我想對妳說... 對自己要有信心 妳可以做的比我更好 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 218.161.1.28

tomorr:他前女友有要退依天的住宿和高鐵 請問你前女友有退費嗎 12/17 12:55

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    iwuisj 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()