close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Many wonderful memories are captured in black and white.

With digital photographs, the art is now in creating black and white images. This course will teach you how to use Photoshop techniques to create beautiful images.
From our sponsors
Re: [問題] 請問這樣還有救嗎??
Jan 1st 2014, 13:53, by RAVANA

作者RAVANA (美國來的)

看板Salary

標題Re: [問題] 請問這樣還有救嗎??

時間Wed Jan 1 13:53:23 2014

這時候就要多些算計和揣摩了 你覺得這外派一個月過程中 你對公司貢獻度如何?? 1.米蟲一隻 貢獻度近乎0 都在見習 公司真的是付薪水在栽培你 讓你上課見習 2.即戰力 戰力超強 貢獻約略等於甚至大於你的薪水 如果是1 我會先忍耐問主管真的是半年後就一定能回來嗎? 答案不重要 只是在觀察主管的態度 然後故意在第三個月的時候跟主管說受不了了 如果不讓我你回台北你就要離職了 三個月的米蟲這時侯離職公司超爽 損失應該有10萬 這時候就有和主管談判的籌碼 要嘛讓我回台北 要嘛公司損失10萬 付你的薪水都丟進水裡了 重新找人 這就是縮短時間得談判籌碼 如果你的答案是2 就是只有離職和妥協接受待台南 沒得談 沒籌碼 ※ 引述《Abieee (小U)》之銘言: : 當初和公司面試的時候 : 他開的缺是台北總公司的職員 會在台北工作 : 但有跟我說前1個月會先在台南的生產線做教育訓練 : 教育訓練的期間就暫時住在台南分公司的宿舍 : 但現在我已經滿一個月了 結果主管昨天卻跟我說 : 要我繼續留在台南半年 頓時讓我有種受騙的感覺 : 感覺要回台北的日子遙遙無期 當初面試的時候都沒說過有可能會無限延期的事情! : 而且我現在在台北還有房租要繳 請問我現在該怎麼辦? : 很怕半年過後她又要我繼續待下一個半年!!!!!!! 謝謝大家的幫忙!! -- -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 119.14.66.18

dnzteeqrq:XDDDD 01/01 14:11

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    iwuisj 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()