close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Book your hotel early for a discount!

You can reap the rewards with great discounts at participating Pullman, M Gallery, Grand Mercure, Novotel, Mercure, ibis and Formule 1 hotels.
From our sponsors
[討論] 合乎情止於禮
Jan 1st 2014, 16:53, by nonocom

作者nonocom ()

站內Boy-Girl

標題[討論] 合乎情止於禮

時間Wed Jan 1 16:53:53 2014

最近我一直有個困擾 關於男女之間 醫病之間 我是病人 他是醫師 醫師人很好 看起來一視同仁 看診不馬虎 解釋詳細醫術也不錯 但我總覺得他對我特別關心 一開始我是真的沒多想 看診十幾次下來才覺得他對我有特別關心到 情況我就不贅述了 很擔心他也是鄉民之一... 我是不希望他關心我是有別的目的 因為我也無法償還 更不希望他失望 但又擔心他這樣一直下去 對我期望越大 我會無法止血 突然說不去也很怪 我是認為他可能結婚了 就算未婚 我對醫師也沒特別感覺 他真的醫的不錯 我恢復的很好 感覺我有點在騙取他的關心 有點心虛 心裡有點掙扎該怎麼止血 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.250.67.244

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    iwuisj 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()