close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
The Best Way to Manage your Money.

Start using Mint today to set a budget, track your goals and do more with your money.
From our sponsors
[討論] 男、女生嚮往的未來或婚姻是?
Jan 14th 2014, 19:40, by always2006

作者always2006 (QQpet)

看板Boy-Girl

標題[討論] 男、女生嚮往的未來或婚姻是?

時間Tue Jan 14 19:40:04 2014

最近和交往一年的女友分手了 原因是他覺得我話太少,彼此並不適合 簡單敘述一下自己 我是個上班族,領份正常的薪水 32歲 女友跟我差不多 比我小一點 我認為婚姻的模樣是找到自己有感覺的女生,不用條件特別好 彼此愛惜對方,在人生的路上互相扶持 組織一個家庭 並且竭盡我的能力呵護另外一半 分手的理由都不是現實層面 也不是對她不夠好 他是希望另一伴是能夠陪伴他有聊不完的話題 這對我來說很難 或多少和成長的環境有關 最後他還是放棄了這段短暫的感情 想問 男女生嚮往的婚姻是甚麼樣子的? 或應該這樣問 甚麼原因或條件會想讓你決定和另一伴到終老? 我知道不一定是男女的差異 每個人都有每個人的靈魂 但還是希望知道大家看法 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 123.195.0.38 ※ 編輯: always2006 來自: 123.195.0.38 (01/14 19:40)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    iwuisj 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()