close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 car 板
 
Learning HTML & CSS shouldn't be difficult.

Master Trainer, Mark Lassoff, will teach you everything you need to know to create a creative and professional web site in 4 hours.
From our sponsors
[問題] 前擋行車紀錄器安裝位置及固定方式,另推協進隔熱紙
Jan 22nd 2014, 16:05, by smallpp529

作者smallpp529 (雞拔毛)

看板car

標題[問題] 前擋行車紀錄器安裝位置及固定方式,另推協進隔熱紙

時間Wed Jan 22 16:05:17 2014

版上各位好,小弟有個問題想請問大家 我今天去了協進隔熱紙換了前檔隔熱紙,因為之前的含金屬成分加上又被吸盤剝離 所以這次貼好後立刻搜索了非吸盤式的固定架,但是又發現我家01年的阿提斯的後照鏡 沒辦法裝上固定在後照鏡上的支架(整個太粗還不是圓型的),剛剛有爬了一下文 看到有貼靜電貼上去再把吸盤貼上去的辦法,想請問這樣做的話隔熱紙保固還有效嗎? 或是還有其他建議的辦法嗎? 剛剛當下是有想到應該在貼的時候請老闆留一個缺口不要貼,但是已經黏好一個早上了 怕又再撕會整組壞光光,而且老闆應該會很想殺我... 另外再推協進隔熱紙,老板娘真的滿熱心的還幫我把整台車擦過,害我很心虛,加上我 前擋原本有裂痕,換前檔也是有幫我小殺比斯一下,就甘心 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.37.86.244

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    iwuisj 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()