close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
The Best Way to Manage your Money.

Start using Mint today to set a budget, track your goals and do more with your money.
From our sponsors
[心得] 卡尼爾淡斑精華把我的勃肯脫了 !!
Jan 21st 2014, 10:39, by obi963

作者obi963 (張CC)

看板BeautySalon

標題[心得] 卡尼爾淡斑精華把我的勃肯脫了 !!

時間Tue Jan 21 10:39:22 2014

之前在板上被卡尼爾淡斑精華燃起了熊熊大火 剩小屈有折扣時馬上下手買了三條 原本都是擦在臉上的蝴蝶斑 但是效果不太明顯 後來我靈機一動,把淡斑精華擦在腳背上 大約用了一條就把我兩年的勃肯給脫了 平常夏天、冬天天氣不冷我都是穿兩條的勃肯 也沒有擦防曬 所以曬痕非常明顯也很黑 昨天洗澡完仔細看我的腳 只剩下一些疤 希望持續下去也能把疤給淡化喲 !! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.163.138.175

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    iwuisj 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()